Pele e roupinha para bebê / Baby Skin and clothes Replacement






Gente,

esse post é uma continuação do post em que eu explico como fazer roupinhas para bebês.

Na verdade eu traduzi naquele post antigo, a publicação do blog super fofo In a Bad Romance, que criou a pele/skin e varias opções de roupinhas, disponibilizando também o arquivo editável do photoshop para criarmos nossas próprias roupinhas personalizadas.

Eu como tenho mania de falar que minhas Sims são Mães e Pais corujas. Tias...avós... tios... madrinhas.. corujas, eu pedi recentemente para um amigo fazer umas camisetas para mim (que vocês podem conferir no blog Victor Miguel Creations) e depois que meu bebê nasceu (na verdade foram duas bebês gêmeas) eu resolvi criar uma roupinha de "Corujinha da Família".

A princípio era para uso próprio, mas depois de alguns pedidos decidi colocar para download. Fiquem a vontade para baixar e indicarem nos blogs/sites de vocês. Só solicito que sempre mencionem quem criou a roupinha (no caso eu) e quem criou a skin e deu origem a tudo (o blog In a Bad Romance).

As fotos são das gêmeas da minha família, mas tem roupas para todas as cores de pele e cabelo. Só dar uma olhada no outro post e ver como coloca no jogo.

beijossss

♥-------------♥-------------♥-------------♥-------------♥-------------♥-------------♥-------------♥-------------♥

Folks,

this post is a continuation of the post where I explain how to make clothes for babies.

In fact I translated that old post, the publication of the super cute blog In the Bad Romance, who created the skin and several options for outfits, also providing editable photoshop file to create our own custom outfits.

I have a habit of talking that my Sims are Moms and Dads owls. Grandparents aunts ... uncles ... ... godmother .. owls, so I recently asked a friend to make some shirts for me (you can see them at Victor Miguel Creations) and after my baby was born (it was actually twin babies) I decided to create an outfit of "Little Owl of the family".

At first it was for my own use, but after a few requests I decided to put it to download.

Feel free to download and indicate on your own blogs / websites. I just ask you to always mention who created the outfit (for me) and who created the skin and gave rise to all (the blog In a Bad Romance).

Photos are the twin of my family, but has clothes for all colors of skin and hair. Just take a look at In a Bad Romance post and see how places in the game.

Kisses.






1 comentários